Simsekelif benim ilk doğumum sezeryandı bide üstünden 2 sene geçmemişti oyuzden yine sezeryan oldum , ve semavi hanım cok ilgili hem aklınızdaki herşeyi sorabilirsiniz numarasını da veriyor , doğumdan sonrada 3 saatte bi geldi yanıma halimi felan sordu llk defa böyle ilgili doğal bir doktorla karşılaştım cok iyi kendileri