Busraa2102 Kızlar Gebze yüzyılda doğum yapacak olan varmı ? Sezeryan ücretleri hakkında bilgisi olan ✋🏻
Aylaa123 Busraa2102 ben orda doğum yapacağım geçen ay arkadaşım doğum yaptı sezeryan 18 bin ödemişler yakın zamanda yapmıcaksankz doğumuza yakın fiyatı tekrar sorun bence çünkü zam geliyor iki bucuk ay önce doğum yapan arkadaşım 15 bine yapmıstı
Busraa2102 Gamzeylmaz28 merhaba doğum yapmadım ama fiyat öğrendim, normal doğum 17 bin sezeryan doğum 18 bin iki ay sonra bir zam bekleniyor dediler 🤷🏻♀️
babyismom Gamzeylmaz28 ben bu hafta başında sordum normal 22 sezeryan 21 bin dediler zam gelmiş fiyatlara
Dmlaa Ben orada doğum yapacağım inşallah. Geçen hafta sordum normal dogum 17.250 , sezeryan 18bin dediler.
babyismom Gamzeylmaz28 evet direkt hastaneyi telefon ile arayıp sorgulayabilirsiniz ben telefondan bilgi aldım hafta başı. Zamlı hali mi diye sordum evet yeni zam geldi dediler. 2 aya değişir mi tekrar diye sordum değişebilir bilemeyiz dediler.
Gamzeylmaz28 babyismom ben geçen hafta muayene sonrası sordum sezeryan o zaman 18 di , ne zaman zam gelceğini onlar da bilmiyormuş ama önceden de ödeme almıyorlar pakette yapmıyorlar değişik
Gamzeylmaz28 Refia94 evet yaptım Ağustos un 8 de semavi kurt hanımda yaptım cok ilgili bi.doktor tavsiye ederim
Bsk_cb Gamzeylmaz28 merhaba ücret ne kadardı ekstra bi ücret felan çıktı mı beni bilgilendirir misiniz
Simsekelif Gamzeylmaz28 bende semavi hanıma gitmeye yeni başladım. Doğum şekliniz nasıldı acaba? Süreci merak ediyorum ☺️
Gamzeylmaz28 Niluka evet cok cana yakın hemşireler vardı cok ilgililerdi , sezeryan sonrası daha cok ilgileniyorlar ben cok beğendim ama işte hepsi aynımı bilmiyorum bana iyiler denk geldi , sizede rabbim iyileri denk getirsin