Benim de şeker yüklememde sıkıntı yoktu ama bebeğim hafta kilo olarak çok öne geçti doktor da bana şekerini ölç biraz dikkat et dedi bakalım henüz cihaz alıp ölçemedim ama benim de çok moralimi bozuyor karbonhidratı oldukça azaltmaya çalıştım yarın cihaz alıcam nasipse ölçmeye başlıycsm ben de bebeğe zarar vermesinden korkuyorum Allah korusun hayırlısıyla sağlıkla bi kucağımıza alsak 🙏