cerennncee Mzzz doktor da öyle dedi ya işte kanala inebilir diyince ben de zorladım 8 cm açıklıkta kaldım saatlerce🥹 çokkk kötüydü ama bir de kanala inmeyince epidural de yapmıyorlar öyle sancını çekip bekliyosun😂 benim de sezaryenim çok rahat geçti çok şükür
Btlshnnn Elo1234 aynısı kızım da oldu 40+6 bekledik sezeryan olmuştum girmediyse o haftadan sonra girmesi zor oluyor
Elo1234 38+5 de 1 hafta önce sezeryanla dünyaya geldi bebeğim doktorumu dinlemişim iyiki sezeryan sırasında da söyledi rahimde hiç yumuşaman yok diye ve o gün bile midemdeydi resmen bebeğim hiç inmedi aşağı