Elo1234 benim öyleydi 39+2 de sancım başladı 14 saat sancı çektim belki kanala girer dedi doktorum çok ısrarcı oldu normal doğumda. Ama kanala girmedi o kadar sancı çektiğimle kaldım sezaryen oldum.. keşke en başında doktorum sezaryene yönlendirseydi. Sizin kanalda olmadığı için sezaryen mi önerdi?