Toprak-Elif Esra_metehan34 13Ekim ama bunu doktorlar belirledi. Normalde 30 Eylül idi geç döllenme olmuş.
Esra_metehan34 Toprak-Elif hım tamam canım teşekkür ederim usg de farklı olabiliyor evet hayırlısı olsun az kalmış sağlıkla kucağımıza alırız inş🌸
Ozlemtna emineaycyilmaz ben geçen hafta pazar tam 38+0 doğum yaptım yarın 1 hafta olacak oğlum yanimda😊 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Ozlemtna Betusyl evet hurma ananas yedim birde skuat yaptim ananası çok etkisi olduğunu söyledi doktorum