Aykizim22 emineaycyilmaz 37+4 bildiriyorum çok zorlanıyorum bu gecede uyuyamadım 2 saat anca uyumuşumdur dün kontrol vardı baş aşağı ama normali bekliyoruz bu arada sormadan söyleyim cinsiyetimiz kız 🫶🏽
Aykizim22 emineaycyilmaz ama tabi uyuyamam şundan göbeğim kocaman oldu 😂 bu arada beni kim görse karnın düşmemiş diyor inatçı bir kız şimdiden söyliyeyim 🤓
dhbetul Aykizim22 ayy benimki de kız 💃🏻💃🏻 karnım düştü sanki bir anda kasılmalar falan da var ama öyle ağrılı falan bişey yok yani doğacak gibi hissettirmiyor 🥹 uyku bende de yok. Yanlarım ağrıyor valla artık yattıkça. Hurma yiyorum ve doğum egzersizi yapmaya başladım dün çok ham hissediyorum esneklikte 0 nasıl doğuracaksam😂😂
Toprak-Elif emineaycyilmaz 38 + 0′dan Ben de selam diyeyim ancak Maalesef ben normal doğum beklemiyorum 10 Temmuz sezeryana gireceğim Allah’ın izniyle. Ilk çocuğum Sezaryenli olduğu için bu da mecburi sezeryan
Esra_metehan34 Toprak-Elif son adet tarihiniz nedir acaba benim de şuan tam 37+0 da sizin doğum 10 temmuzsa benimki de 15 falan mı olur acaba😀 benimki de sezeryan olcak ikinci
dhbetul Aykizim22 bilimsel araştırmalar var işe yaradığına dair 😂 ama doğum başlatmak işin değil de açılma kolay olsun diyeymiş
meryemhazar Bende 38+5den selamlar , açılmam başlamis ama sancilarim hadi geliyor doktor normal doğum dedi bekliyoruz . hurma yiyorum egzersiz yapıyorum bugün de evi süpürdüm dip köşe ama yine de tik yok taktik verin kızlar ilk doğumum 😏
Morkity emineaycyilmaz 38+0ız bizde, ama fazla kilolandığı için 8 temmuzda sezaryen olacağım inşallah🥹
Toprak-Elif Esra_metehan34 13Ekim ama bunu doktorlar belirledi. Normalde 30 Eylül idi geç döllenme olmuş.