ggmom hayır ağrılarım oldu daha sonrasında çok minik bi lekelenmem oldu özele gidiyodum o zaman bana iğneyi istediğin zaman yaptırabilirsin dediler bu hafta şart değil dediler halbuki hemen yaptırmam gerekiyomuş ertesi günü tekrar hastahaneye gittim ve içimde kanama olmuş bebeğim o kanamadan etkilenmiş o iğne vurulmadıgı için doktorda bunu hemen vurunman gerekiyordu nasıl vurmazlar dedi doğuma alıcaklardı son anda bebeği kurtardılar içerdeki kanamayı aldılar 28. Haftada dışarı vurmazsa bile içerdende kanama yapabiliyomuş Buda bebeğe heryürlü zarar veriyo yani ve sonrasında hep perinatoloji de muayene oldum doğuma 2 haftam var hala riskli gebelikteyim yani benim bebeğimin verilmiş sadakası varmış ama herkeste aynı olmayabilir