Gizemmom Merhaba kızlar eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var. 28. Haftada uyuşmazlık iğnesi vurdurmam gerekiyor ama randevuyu 29. Haftaya bulabiliyorum. 28. Haftayı Birkaç gün geçmesi sıkıntı olur mu bilginiz var mı?
Deletedmom_116 Gizemmom Öncesine riskli bir durum olmadıysa Bir sorun olmaz o kadar süreden Ama leke ağrı gibi bir durum olursa İnşallah olmaz acile gidin orda hemen yapıyorlar
173436 Gizemmom ya her hastanede sistem aynı mı bilmiyorum ama ben Zeynep kamilde acile gidip ordan yaptırmıştım ultrason muayenesi yapıldı ardından kan tahlili sonra iğneyi yaptılar acilden yapılıyor diye biliyorum ama isterseniz bir hastaneyle iletişime geçip danışın
Gizemmom glsahbaydemir benim de salı günü 29 haftalık olacak randevum da o gün. İçim rahatladı teşekkürler
Gizemmom 173436 normalde başka bı şehirde takipliydim ama memlekete geldim kadın doğum hastanesi yok ilcedeyim. Acilde yapacaklarını sanmıyorum
Gizemmom bebegimd7 ben kontrole gittiğimde doktor 10 gün sonra gel dedi ama randevuyu 14 gün geçmeden sistem vermiyor. O yüzden 29+1 oluyor
ggmom Nurten_55 geldiğim yerdeki devlet çok yoğun normal kadindoguma randevu alıp mi iğne talep ediyoruz
Nurten_55 ggmom hayır siz zaten bizde kan uyuşmazlığı var derseniz onlar direk zaten size iğne vuruyorlar 28. Haftada
Gizemmom ggmom talep etmekle ilgili değil zaten eşinizle sizin kan grubunuza bakıp uyuşmazlık olunca zorunlu bir durum vurulması
Nurten_55 Merryceyn evet kadın negatif erkek pozitif olursa iğne vurmadan önce size zaten kan tahlili yapıyorlar onun sonucuna göre vuruyorlar
Gizem120 Gizemmom olmaz galiba bnde 28+3 de vuruldum için rahat etmicekse acile git bn acilden giriş yapmistim