Zseda gulayy0909 ben 2 saat önce yersem tekrar acıkıyorum 😂 1 saat evvel yemek yiyip ,Yarim saat oncesinde de kek,çikolata falan yiyip öyle giriyorum
gulayy0909 Zseda iştahınız iyi demek ki ben öyle yiyemiyorum birde gebelik şekeri var mecburi dikkat ediyorum
Zseda gulayy0909 benimde gebelik şekerim var ama demek istediğim 2 saat uzun. 1 saat önce yenmesi daha mantıklı. Hatta yedikten 40 50 dk sonra gelin falan diyordu doktor. Zaten gebelik şekerimiz olduğu için 2 saatte bir ara öğün vs yapmak zorundayız 🤗
Betul-97 Haticeakgul 2-3 saate acıkırım çarşamba gittim ilk defa girdim benim bebeğim baya hareketliydi Allahtan yanımda bir kadın vardı onun bebeği çok kıpırdamıyordu. Hemşire tok gelin ki bebeğiniz hareketli olsun dedi saat söylemedi
Haticeakgul aselinannesi1997 ikinci grbrligimle ilk gebrligim arasında fazla aram yok 6 ay sonra hamile kaldım dikişlerimden yana rahatsızım kasilmalarim çok oluyor ondan doktor dogum sancısı varmı diye bakti
Buseirgit Haticeakgul merhaba benimde kasılmalarım oluyor ara ara ama nst de sancı çıkmadı 35+2 de girdim. 3. Gebeliğim 2. Sezaryenim olacak 2 sene oldu henüz dikişlerden dolayı mı ağrı oluyor acaba ?Sizin sancınız çıktı mı
Haticeakgul Buseirgit sancı çıktı ama doktorumuz dogum sancısı değil dedi yalancı sancı dedi dikislerime kafasını çok dayadigi için dikislerime agri giriyor