sb17 Iraz tavsiyem belirti diye bir şeylere, ağrılara takılmamanız, kafanızı rahat tutmaya çalışın, canınızı sıkmayın, olacağı varsa olur
iremd-1798 Iraz Allah ın izniyle bir şey olmaz. Ben ilk kızımı 12. Haftada öğrendim. O zamana kadar koltuk mu indirmedim merdivenden halı mı kaldırmadım en ağır şeyleri yaptım çok şükür evladım şuan 6 buçuk yaşında. Bundan sonrasında dikkat edin Rabbim size bağışlasın ❤️
Iraz iremd-1798 amin inşallah aslında ben kendime inanamiyorum Allah bilir olurunu olmazini ben daha önce başlık açmıştım benim tahmini yumurtlama gunumden 2-3 gün sonra kaza ile pre içimde kaldı o an çok korkmuş hemen topik açmıştım daha sonra nasıl oldu bilmiyorum kendimi buralarda buldum o zaman çok panik olmuştum fakat kimisi olabilir yumurtlama geçse de kalınabilir dedi çok farklı anlatamam şuan o kadar bu duyguya alıştım ki Allah’ım boşa çıkarmasın mucize olsun sağlıkla gelsin inşallah
iremd-1798 Iraz amin inşallah Rabbim güzel haberler almanızı nasip eder. Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah ❤️ bol bol dua edin Rabbim o dedikten sonra olur. Dualarım sizinle 🤲🏼
Iraz sb17 haklisiniz benim ilk v Gebeligimde 3. Günden itibaren gümbür gümbür ben burdayım diye sinyal verince sinyal aramaya başladım ama yok sanirim zaten ovulasyon dönemi sonrası olduğu icin minik bir ihtimal galiba
Gul-5757 Iraz doğurmak üzereyim koltukların altını süpürüyorum kendini strese koyma olacağı varsa asla engelleyemezsin olmayacağı varsa ne yaparsan yap olmaz
Iraz Gul-5757 maşallah size Rabbim sizi de evladinizida esirgesin ama biraz dinlenin soncta şu hayatta kaç defa hamile kalıyoruz lütfen inanın madalya takmiyorlar olan size oluyor doğum öncesi hastaneye gitmeden bir yapın gidin bence sadece eşinizden destek alarak artık kim varsa yazık size de gebelik çok zor bir süreç yeme içme uyku düzeni nefes alma bile degisiyor aldığın kilo odemler cabasi
Gul-5757 Iraz haklısın ben de bugün bunu düşündüm hasta gibi hissetmeyeyim hasta değil hamileyim kafasındayım hep eşim çok destek olur gece üstüm açıkken pikeye uzansam bana söyle ben örterim diyor ama bunu hiç kullanmadım ilerde pişman olur muyum keşke biraz naz yapsaydım der miyim diyorum 🥲ne bileyim 37. Haftaya giriyorum öyle zor bir hamilelik geçirdim desem de yalan olur yine de Allah hepimizin yardımcısı olsun teşekkür ederim tavsiyen için ❤️
Iraz Gul-5757 son gunlerinim atdini çıkar derim bebise de yazık annesiyle vakit geçirsin ona güzel şeyler yedir babadi simartsin mesela bol bol konuş artık çok net hissedip duyuyor seni dünyaya gelicek sonuçta onu sakinlestir tadını çıkar lütfen inan hiç pişman olmazsın cnki bebek gelince sorumluluk ta geliyor birlikte biraz deşarj ol uyku uyu bolca ben çok aramıştım uykuyu
Mzzz Iraz daha adete 1 hafta var bir şey var mı yok mu muamma bilemedim fazla mi streslisin acaba ben hamileyken evi silip supuruyorum koltuklari cektigim oldu
Tuba680 Iraz canım benim hiç belirtim olmadı gebelikle ilgili ondan kaç gün önce ağır işler yaptım elhamdülillah bi problem olmadı ama dikkat etmekte fayda var bu arada reglim gecikmemisti
Iraz Tuba680 ne zaman hamile kaldığınızı biliyormusunuz kızlar ovulasyon gününden sonra kalan varmı ki
[silindi] Iraz Allah hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah ☺️ Kız sen de kendin kaşınmışsın neden hunharca temizlik yapıyorsun insanların yanında 😄 tabi çağırırlar görünce. Bari ağır işlere girişme, kendini zorlamadan yapılacak şeyleri yap yahut hiç gitme evde istirahat et 🤷🏻♀️ gidersen şimdiden kolay gelsin
Bendiyebiri_ Iraz tabiiki Canim.bide sen bilmeden yapmışsın rabbim yine korusun kimsenin emeğini hiç etmesin