Damlaozzz 1PrensAnnesi___ Neredeyse hergün yedim yararı çok son 2-3 haftam artık midemi bulandırıyor bıraktım bi tiksinti geldi 1 yıl muz görmek istemiyorum asdflskrkc
1PrensAnnesi___ Damlaozzz Bende 22 haftalik hamilelikte hergün yemekten çok tiksindim dogumdan sonra yemem artk😅
Gamze_gamze 1PrensAnnesi___ ben tek düze beslenmeyi doğru bulmuyorum insanı üçüncü aydan sonra ne yersen ye tiksindiriyor. Ceviz ye ceviz ye dediler tiksindim keşke azar azar herşeyden yeseydim