Tutaste_ 1PrensAnnesi___ çok yemeyinde kabız yapmasın. Magnezyum açısındanda doktorum ye dedi ama ben kabızlıktan çekiyorum sun yiyemiyorum
Feliz 1PrensAnnesi___ çok net evet. Muz günde bir tane tüketiyorum ben. O yüzden artık iğrenmeye başladım. Son günlerde milkshake yaparak tüketmeye çalışıyorum
1PrensAnnesi___ Feliz Bebege kilo yapsn diye yiyorm ama hergün yemekten bende çok tiksindim. yaş üzüm de kilo yapıyormuş bu arada
Hulo2105 1PrensAnnesi___ normalde hiç muz sevmezdim. 3-4. Ayda her gün 1 muz yedim sevdim da ama o kadar çok yedim ki yani her gün yemek midemi bulandırdı herhalde 4. Aydan sonra azalttım ve bıraktım. 3-4 aydır yemiyorum neredeyse bişeyi çok yemekte iyi değil tiksindim resmen
SrpYlmz 160721P evet canım sade icmelisin ben içim marka içiyorum diğer markaları da denedim pek sevemedim
Kubraalp67 Muzdan tiksindim yiyemiyorum hiç onun yerine başka şeyler tüketiyorum kefir çiğ badem fındık gibi kuruyemişlere yöneldim.
Feliz _almirasmom sana mı bebeğe mi? Ben muzlu yapıyorum kendi kilo alımım iyi yani süratli gitmiyor çokta
Ogm Kefiri sade tüketmiyorsanız muzla blenderdan geçirip için hem muz hem kefir tüketmiş olursunuz çok lezzetli oluyor ☺️🥰
gknlpln Ogm içine tarçin ve ceviz atarsaniz kan şekeriniz dengeli yükselir ani açlık hissi yaşamazsınız kan şekeri düşünce. Bide birgün önceden ıslatılmış chia eklerseniz tadından yenmez 🌸