Drfatma Ars2223 evet beyaz bir şekilde kalıyormuş morlar da , ben takmıyorum başta çok üzüldüm ama sağlığımız yerinde olsun da
BetulMom Ars2223 hamilelikte zaten 11kg almıştım ve lierac kullandım hiç çatlak olmadı.ama sezeryan sonrası kalkıp edemediğim için nemlendirme yapamadım ve şu an üst bacaklarımda ve belimin yanında var.benden size tavsiye doğum sonrası da lieraca devam edin
Ars2223 gizbirhil umarım bende de olmaz o zaman çatlak falan bende şuan 7 kilo aldım doğuma kadar 15 kiloyu görürüm gibi
biranneo_ Ars2223 35 deyim henüz olmadı bol su içiyorum nemlendirici sürüyorum ama çatlayacaksa ne yaparsan yap diyorlar. Annemde çok çatlak olmuş hala izleri var şükür şimdilik bende yok
simsekannesi Ars2223 sol bacagimda 30. Haftamda çıktı. Minicikti başta acaba geçer mi diye birsuru krem, yağ vs sürdüm geçmeyi bırak buyudu. Saldım şimdi kızımdan hatıra diyorum baktıkça
Tugcev Ars2223 25. Haftaydı sanırım. Bir anda çatladı, ben nasıl gelişti o kadar anlayamadım bile 🤦🏼♀️