Hilalsny evet doğru çok geçmiş olsun sizede sağ sağlim kucağınıza almışsınız sözde 🤲 ama gerçekten herkes bu mesleği yapmamalı kesinlikle banada 3 kere verdi ilk kese fotou ikinci bebek görünmüyor bile o üçüncü ise cinsiyet öğrendiğim zaman değişik bir şey iyiki de ona gitmedim çok mutluyum ona gitmediğim için…
Doğum içinde evet aynısını yaşamadım ama düşük tehlikem vardı benim ve kanamam oldu aradım düşük yapıyorsun acile git hemen dedi ve şok oldum eşimi zor tuttum ona neler neler yapabilirdi düşünemiyorum belkide yapacaktım, ama bir gebeye ozelliklede böyle düşük tehlikesi ile bir durum var iken bu şekilde telefonda söylemek düşüncesizce 🤦🤦