kızlar çınarlı kadın doğuma ikili tarama testi için gittim doktor hanım o kadar guleryuzlu ve iyiydi ki öyle bir tepki alınca şaşırdım çünkü o hastanede farklı bir doktora doluydum mecburiyetten gittim ama çok memnun kaldık eşimle doktorumun adi Ceysu acaba dogum ücretini bilen var mı aranızda veya ona giden var mı? Memnun mu?