Mucizeayla ben cok arastırdım oraya gitmeye karar vermistim sizin yorumunuzu gorunce sasırdım sormak istedim. Hatta cok kisi cocugun tuzunu tam göstermeyince yarım saat bekle isler cikolata yiyip tekrar gitmisler 3 4 gun ust uste giden bile varmıs ucretsiz olarak sırf guzel foto yakalayabilmek icin. Yani memnun kalmadığını belirttiğin zaman yardımcı oluyorlarmıs ve cok kisi yazmıs boyle. 45 dk falan da tutuyorlarmıs. Siz hangi doktora gittiniz acaba