Didar1 Ben pembe mavi hastanesinde Şule Hanıma gittim. Ücreti 4004 TL’ydi. Sonrasında da 3 kez kontrol için çağırdı ve herhangi bir ücret alınmadı. Kendisinden çok memnun kaldım. Bebeğim biraz inatçı çıktı göstermedi kendini ama bir saat boyunca sürekli ilgilendi benimle. Bursa’da en uygun sanırım burası, ben daha uygununu bulamadım.