Fndaymn57 baktı alttan muayenede Doktorum dedikleriniz olabilir diye bişey göremedi kesede plesentada ve ya herhangi bi yerde kanamaya sebep bişey göremiyorum bazen sebebini bilmediğimiz kanamalarda olabiliyor dedi bi büyük ihtimalle rahimde bi yara yada bebek yerleşirken bi damar kanamış olabilir ordan geliyor olabilir bi hafta yatak istrahatı verdi tuvalet ve yemek dışında kalkma dedi öyle bi yara ise kanaman toparlar ve durur dedi ilaç falan vermedi 5 hafta progesteron kullandım kesmiyor du fazlasıda zararlı otizm vb sebebiyet verebilir dedi kullanmanı önermiyorum dedi kese vs kanama yok dedi