Öncelikle geçmiş olsun canım benimde 5 haftalıkken lekelenme olarak başladı haftam büyüdükçe kanamaya döndü 2 günde bir kanamam var diye doktora gidiyodum doktorun verdiği progestan iğne yada ilacı kanamami dindirmiyodu ozeldeki çok doktor da alttan muayne etti ve hicbirsey gormedi neyse bigun devlete randevu aldım bu detaylı kan tahlili için gittim randevuya doktor alttan muayne etti ve rahim agzimda 3 cm kist olduğunu söyledi jinekoloji onkolojiye yönlendirdi oradan çıktım yine özele gittim durumu anlattim ozeldeki doktorda polipe benziyor ama yinede onkolojiye görün dedi onkolojiye randevu buldum gittim oda polipe benziyor biyopsi alinmasi gerekiyor dedi ama biyopsi alınırsa düşük olabileceğini söyledi bende vazgeçtim şuan 12. Haftam biticek bebegm sağlıklı kanamam kesildi sadece büyük tuvalete çıkınca ikindigimda geliyor kanamam sonra kesiliyor onunda nedeni polip kanama yapıyormuş doktor söyledi demem o ki bazen kanamayı kese değilde rahim agzindaki kist polip te yapabiliyor ve bu kanamaları progestan iğne yada ilacı kesmiyor çoğu zaman o yüzden doktorunuza detaylı bir şekilde alttan muayne etmesini soyleyin benim özelde gittiğim doktorlarin hiçbiri bunu görüp soylemedi ta ki devlete gidip öğrendiğimde doktoruma anlattım baktı polip olabilir kanamayi o yapıyordur dedi