Annemucize Eslem34 kaç tüp kan verdiniz sadece hemogram için alındıysa tekrardan vermeniz gerekir hormon için farklı bir tüpe kan alınmış olması lazım aynı tüpten çalısılamiyor birde hormon sonucu daha geç çıkar hemogramdan
ngksu Eslem34 muhtemelen yanlış istemiş tekrar kan vermeden o kandan beta için çalışabilirler belki bunu sorabilirsiniz
Srp53 Eslem34 canım ben yanlış okudum kusura bakma evet yanlış istemiş bunlar tam kan sayımı hcgde hormon yazması lazım.
Eslem34 ferhpnar inşallah bence onunda hemen çıkması lazımdı ya daha önce yaptırdığımda çıkıyodu hemen 2saati geçti kan vereli
ferhpnar Eslem34 bazen geç çıkabiliyor hastanede bazen makinanın dolmasını bekliyorlar bekleyin çıkacaktır
Eslem34 Srp53 sinir oldum ya ne heycanla gidip kan verdim sonuç çıksın bi an önce cuma günü yapınca pazartesi sonuç açıklanıyo diye
Srp53 Eslem34 sağlık ocağı mı bu ? Belki de istemiştir çıkmamıştır henüz aslında isteklerde görebilirsin neleri istediğini e nabızdan. Baktın mı hiç ?
skulentizm Eslem34 bana da aynısı olmuştu hamile olabilirim diye gittim bütün kana bakmıştı beta hcg hariç cumadan pazartesiye kadar beklemiştim
Eslem34 ferhpnar çıksaydı hemogramla birlikte çıkardı bence kültür sonuçları geç çıkıyo bildiğim kadarıyla
Eslem34 Annemucize Dmt0 e nabızdan baktım ziyaretlerim bölümünden hemogram ve beta hcg istemiş çıkmamış demekki daha
Eslem34 Annemucize tam emin değilim kızım yanımdaydı onunla konuşuyodum o sıra ama 1 tüp alındı sanki
Gizem1992 Eslem34 bnde pazartesi verdim beta ve hormon için perşembe günü çıktı çok uzun sürüyor nedense 😢 acile gittim orda ikinci kanı verdim 1.5 saatte çıktı o
Eslem34 Srp53 baktım canım istemiş çıkmamış daha sonuç çıkana kadar regl olcam sanki karnım ağrımaya başladı😔
Srp53 Eslem34 regl belirtileriyle hamilelik belirtileri aynıdır hayırlı haberler alırsın inşallah 🌸test falan yaptın mı ?
Eslem34 Srp53 kaset testlerden 3 gün üst üste yaptım hergün daha belirgin olmaya başladı ama şuan umutumu yitirdim hasta olucam kesin regl ağrısıyla bire bir değildir ağrısı heralde bu bildiğin regl ağrısı 😞