Kızlar banada 13+5 te kız dediler doktor kıyafet almayın isim vs hazırlık yapmayın 16-17 haftayı bekleyin o zaman netleşir dedi ama %80 kız ben dayanamayıp alışverişte yaptım azıcık 🙈 içimde hep erkek hisside var ama bilmiyorum ayın 12 sinde gidecem 🥰