-Mina- Arkadaşlar 13+6 haftalık hamileyim geçen hafta kız gbi dedi doktor bu hafta yüzde 95 kız dedi değişir mi cinsiyet
aaydingulsahhh -Mina- bana 17 haftada geçen hafta kız dedi değişir mi dedim .. monitörü çevirdi bacaklarını ayırmış net belliydi o demeseydi ben derdim aa kızmış diye çok net belliydi.. dedi ki emin olmasaydım söylemezdim boşuna heveslendirmek istemezdim 2 oğlan üstüne dedi.. yani doktorunun ne gördüğüne bağlı 95 iyi bir yüzdelik dilimi .. ama 5 i neden kırdı acaba 😄
Mer3459 -Mina- cok erken söylüyorlar değişebilir daha cinsiyeti oluşmamış bile kemik yapısından tahminde buluyorlar banada 12 haftada 100 90 kız dedi 16 da erkek dedi doğum yaptım geçen hafta erkek bence bekleyin 16 haftayı
-Mina- Ayseglllllll 😮 gerçekten mi yavaş yavaş alışveriş yapmak istediğim için değişmesini istemiyorum yoksa cinsiyet takılmıyorum ilk bebeğim olacak Allah’ın izniyle
-Mina- Nes7616 doktorda bazen sonradan pipi büyüyebiliyor yüzde 5 ihtimalle dedi ama ben takıldım işte
Ayseglllllll aaydingulsahhh ayay bende vallahi ilk bebişim sağlıkla gelsinler cinsiyetin önemi yok ama kendimi hep kıza hazırlamıştım çünkü ozamana kadar hep kız dedi dr erkek diyince nasıl şaşırdımm sornadan ayrışmış dedi özelde takipliyim birde her gittiğimde sorardım
Mer3459 -Mina- ben kız deyince büssürü şey almıştım sonrasında geri vermiştim hemen almayın ister istemez insan üzülüyor benim kızımda var oğlumda ama ilk kız deyince alışveriş yapınca sonra erkek oluncada insan bocalamıyor değil yani o yüzden acele etmeyin💞💞💞💞
Ayseglllllll -Mina- benimde ilk bebişim bende o yüzden 20. Haftadan sonra almaya başladım sağlıkla gelsinler
Hshaujaja -Mina- gerçekten hiçbir önemi yok, benim bebeğim erkek. Kadar şanslı hissediyorum ki kendimi ilk başlarda bende çok merak ediyordum ama artık bebeğim büyüdükçe ne olduğu önemsiz geliyor vallahi taş da doğursak seveceğiz bu his çok başka 🥰🥰🥰🧿
-Mina- Mer3459 Olsun cinsiyet takıntım yok il diye alışveriş hevesim oldu ondan sordum teşekkür ederim 🙏🏻
-Mina- Mer3459 teşekkür ederm 2 hafta daha bekleriz napalım 🙏🏻 Sağlıkla kucaklarımıza alalımda nasip gerisi
-Mina- Ayseglllllll ben hem özel hem devletteyim de özelde cinsiyeti söylediler ikidir kız dediler ama umarım aldıklarım elimde kalmaz 😂
Musel -Mina- ultrason resiminiz varsa 12 haftalıktan felan atar mısınız bende 12+2 yim yarın özele gidicem araştırma hastanesine gidiyorum normalde 18 haftadan önce söylemiyorlarmış cinsiyeti öğrenmek için özele gideceğim😊