dem34 rica ederim ☺️ insan ilk zamanlar hep çok panikliyor ve hareketlerini hissedene kadar stres bence hiç bitmiyor.. pozitif olduğunu öğreniyorsun ama kimyasal mı boş mu dış mı diye düşünüp duruyorsun kese görünüyor bebek görünecek mi diye stres oluyorsun bebek görünüyor kalp atışı duyulacak mı diyorsun kalp atışı duyuluyor ama her kontrole gittiğinde acaba iyi mi canlı mı diye korkuyla giriyorsun sizi çok iyi anlıyorum ama hiç endişelenip kendinize stres yaratmayın inanın haftaya kalp atışını duyarsınız 🥰 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺