Zseda inşallah başlar artık hamile değilsem. O benimde aklıma geldi şimdi 2.5 yaşında bı oglum var ondan önce düşük yapmıştım bı 6 haftalık Ken yine öyle olabilir bilemem tabi ama fark ederim ya düşük yaptığımda çok şiddetli mide bulantısı ve baş dönmesi göz kararması falan yaşamıştım tabi hepsi bir olmaz ama sanmıyorum o yüzden adet gecikmesinin 2.gunu 4. Günü kaset test yaptım ve negatif ti ama o yüzden hiç öyle bı gebelik söz konusu olmadı sanırım