Meraba arkadaşlar adetim tam 1 hafta gecikti dün sağlık ocağında kan verdim kıza sordum akşam 6 7 gibi çıkar dedi ama çıkmadı kızlar. Sabahtan beri e nabiza girmekten streslendim öğleden sonra direk düşer mi aceba sisteme ne zaman görebilirim catlicam meraktan valla 🤣