Af00 Tugbakomur ay valla telaffuzu zor saçma isimlerden daha güzel millet farklı isim koycam diye şekilden şekle giriyor
Kbra42 Tugbakomur oğlum olacak Hamza enes koymayı düşünüyorum. Öğretmenim Hamza isminde öğrencim var 😀 sıkıntı yapmayın ömer ismi gibi asla modası geçmeyen bir ısım 👍
Minnaksever Leila ben de koymaya niyetliydim Hamza kayınpederimin adı.gerçek yüzü ortaya çıkınca vazgeçtim huyu benzemesim diye.siz koyun bence çok güzel arkadaşım da koydu çocuğuna.ali Hamza koyacaktım hatta ben
Tugbakomur Hamzakerem okulda sorun yaşaması için dediğiniz gibi sorun yaşatan öğrencinin ailesine bakmak lazım. Müslüman bi ülkedeyiz ve koyacağımız isim yüzünden zorluk yaşamaktan bahsediyolar
Hamzakerem Tugbakomur gelirler şimdi burası Müslüman ülke değil diye 😂 neyse boşver takılma bence her şeyden önce özgür yaşayan bir milletiz (güya) o yüzden kimse kimseyi eleştiremez
Tugbakomur Hamzakerem ayyy bi postta kızın birine gıcık oldum zaten soyumuz araplardan geliyo diyorum diyo ki yanlış biliyosun🤣🤦🏼♀️🤦🏼♀️gerçekten çok cahil insanlar var
Aysegulll_37_annelikk Tugbakomur Hamza erende güzel bende aynı dertten maalubum benim de 6 aylık kızım olacak daha isim bulamadık Hamza ismi sizin icinize sindiyse koyun bence evlat sizin evladınız ne işim bulursanız bulun bahane bulan olur zate.her türlü