Tugbakomur Sana yine büyük ismi denmiş. Bana demediklerini bırakmadılar. Neymiş de Arap ismiymiş neymiş de Suriyeli ismiymiş neymiş de çocuğa ağır gelirmiş. Hatta sma hastası olan çocukların hepsinin isimleri ağır isimlermiş de ondan hasta oluyormuş çocuklar. Arap ismi diye yorum yapıyor da sanki el-kassam bilmem ne koyacaz dedik sanki. Geçmişten günümüze kadar gelen Türkiye de yaygın olan bir isim. Sana tavsiyem Hiç kimseye isim ne koyayım diye danışma eşinle kendin karar ver. Araştırmanı kendin yap. Karar verdiğin zaman da çocuk doğana kadar kimseyle paylaşma. Çünkü çok acımasız yorum yapıyorlar. Sonuçta sen hamilesin ve bu acımasız eleştiriyi kaldıracak durumda olmuyorsun. O nedenle herkes bir şey söylüyor onlara göre hareket edemeyiz