Elif8- Selamlar kızlar Haftadayim dün nst de sancim çıktı alttan muayene oldum bebek baski yapiyo vajinamda batma oluyordu çok progestan fitil kullanıyorum ve bugün goguslerim çok hassas ağrıyor ve süt geliyo damla damla sırt ağrısı kasılmalar hepsini yaşıyorum 🫠
Buse344161 Elif8- senin bebiş durmuyor galiba 😀 doktorun birşey dedimi sezeryan gibi yada normal doğum için🤰