Smydrsn Buse344161 Geri sayım yapıyorum valla bu sıcaklarda artık 😂 ben 36+1 ile nst ye girdim sancım çıktı tedirginim aslında biraz da bugün 36+3 günlüğüz adet ağrısı gibi bel ağrım var o kadar sende durumlar nedir 🥰
Meral_esila Buse344161 36+2 haftalık olduk artık baya bi ağırlaştım gece hiç yatamıyorum 1 2 saatlik uykuyla kalıyorum sabah 6 da uyanıyorum full lavaboya gidiyorum bu hafta afedersin ishal de başladı.sancım başlıyor arada.hergün temizliğimi yapıyorum doğuma az bi süre kaldı benim eşimin ailesi biraz dedikoduyu seviyorlar laf söz olmasın diye temizliğimi hergün yapıyorum evi temiz tutuyorum ne olur ne olmaz diye sanırım o yüzden de hep ağrım sancım oluyor dinlenemiyorum🥹
Meyranas Buse344161 hiç İİ gitmiyor havalardan dolayı resmen insanların hissetiği sıcaklığın 5 katını hissediyoruz ağrı sancı kasılma herşey kesintisiz mevcut nst de çıkmıyor mlsf habire suyun içindeyim bu zamanlarda hamilelik çok zor bidaha çocuk düşünürsem kışa doğru ayarlicam yazın asla.
_tugcee Nefes darlığı, çabuk yorulma, herşeyden huzursuz olduğun, uykusuz geceler vs vs.. ve psikolojikmen doğuma yaklaştıkça korku endişe hepsi bir arada😏
Buse344161 _tugcee hepsini yaşıyorum çok zor sıcak olması extra bunaltıyor biran önce doğsun istiyorum 🤷♀️😀
Buse344161 Smydrsn benimde yarın 36. Hafta ve anestezi uzmanıyla görüşmem olucak hemde nst ye giricem yine kesinlikle gün sayıyorum bende biran önce doğsun ağrı sızı biyandan sıcaklar biyandan mahvoldum😕bendede bel ağrısı yokda vajina ağrısı oluyor baskı oluyor birde bacak ağrısı çok şiddetli oluyor geceleri yatamıyorum 😒 normal doğummu olucak sizin sezeryanmı
Smydrsn Buse344161 Buse344161 benim şu an normal gözüküyor zaten bebek doğum kanalına girmiş NST‘de Sancım çıkıyor ama düzensiz bebek kendi solunumunu yapıyor 3.100kg 50 santim ben panik yapınca doktor kızdı doğmaması için hiçbir neden yok panik yapma suyun gelirse nişan gelirse sancın artarsa gel dedi zaten Salı günü randevum var o zamana kadar gelmezse o gün tekrar nst gireceğim çatı muayenem olacak bakalım çok merak ediyorum beni neler bekliyor senin nasıl olacak doğum
Merve022019taha Buse344161 siz kan verdiniz mi yani önce dr.mu sonuca bakiyo yoksa anestezi Dr.kim belirliyo
Buse344161 Smydrsn hadi hayırlısı panik yapma öyle yada böyle çıkıcak bebiş😀 benim sezeryan olucak 22 temmuzda gün sayıyorum bende 😀
Buse344161 Merve022019taha yarın anestezi uzmanıyla görüşücem kendi doktorum dedi görüşme ayarlıyorum size diye tamam dedim . kan falan veririm büyük ihtimalle anestezi uzmanı bakıp değerlendiriyormuş genel mi olucak spinalmi olucak diye
Buse344161 Meral_esila ay yorma lütfen kendini isteyen istediğini desin . Anestezide çalışan akrabamız var benim ameliyata da giricek kesinlikle kendini yorma buraya gelip erken doğum yapanların çoğu temizlik yüzünden dedi . Yapma bırak kocan yapsın diyo😀 korkuttu beni ama ister istemez yapıyor insan yemek yapıyorum çamaşırları yıkıyorum mutfağı topluyorum ütü yapıyorum tuvaletleri yıkıyorum eşim evi süpürüp silmesini yapıyor ama yine çoğu şeyi ben yapıyorum😂 sende dinlene dinlene yormadan yap . Eşine söyle destek olsun. Zaten sıcak yoruyor insanın nefesini kesiyor 😒 malesef bende öyle yatamıyorum adam akıllı uyusamda sabahın köründe 5 inde 6 sında ayaktayım eşim korkutuyosun beni diyor😂
Deryadnzz07 Güzel anneler hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize inşaAllah 🤲 35+3 olduk biz de. haftaya çarşamba sezeryan olacağım ikizler oldukları için 36 ya kadar bekletiyolrmış 36+2 de kavuşacağız inşaAllah . Anestezi onayı 3 hafta önce almıştım. Salı önce kan vereceğim aç karına sabah 10 da .Çarşamba da ameliyat olcam. Sizce salı günü yatış mı yaparlar sormayı unuttum doktora. Devlette olacğm buarada
Buse344161 Deryadnzz07 ayy ikizlerinmi olucak maşallah🧿 benim 22 temmuzda doğumum olucak doktor sabah 7 de burda olucaksın 9 da da doğuma alıcam dedi. Tabi sizinki ikizler Yani 1 gün önceden alırlarmı bilmiyorum
Meral_esila Buse344161 eşim yapmaz işten geliyor akşam 6 gibi her yerim ağrıyor diyor sanki ben değil o hamile 😂😂neyse ki çoğu gitti azı kaldı dayanmam lazım
Buse344161 Meral_esila 😂 aynen az kaldı ama bebiş oluncada yorma kendini bırak konuşsunlar herzaman herşeye yetişemezsinki bu çok normal. Sağlıkla gelsin miniğin 🙏
Buse344161 Meyranas ayy aynı duygulardayız😂 aynı şeyler yaşıyoruz bizi bizden başkası anlamaz😂 en sıcak yaza denk geldik herhalde 😒 benim ilk çocuğum bidaha çocuk düşünmem için hafıza kaybına uğrayıp bu yaşadıklarımı unutmam lazım😂😂
Meyranas Buse344161 kışın rahat oluyorda yazın zor oluyormuş eşime diyorum bizi yaylaya postala orda doğum yapım diyorum oğlum bile sabahtan akşama kadar havuzda kalıyor sıcaktan dolayı çıkmak istemiyor
Buse344161 Meyranas haklı çocuk biz dayanamıyoruz onlarada sıcak geliyor en iyisini yapıyor😊 beni gören ah yavrum sen hamilemisin yaza denk gelmiş vah vah diyorlar içim parçalanıyor kendime acıyorum😂😂