Gebess95 soğukluk yaşamadım ben ama biraz aceleci gibi gelirdi ilkinde şimdi alıştığım için sanırım daha çok ilgileniyo gibi hissediyorum. Doğumum çok güzel geçmişti suni sancıyla doğurdum kendi sancım yoktu ama 3 saatte doğurmuştum umarım yine öyle olur