Kızlar ben taburcu edildim şuan evdeyim. Açıklığım ilerlemeyince doktor eve gönderdi. O kahverengi akıntıdan ara ara gelmeye devam etti. Yatışım verildikten sonra ara ara nst çekildi bir kaç tane aralıklarla sancım çıktı fakat açılmam ilerlemedi. Doktor da artık bebek küçük değil gelmek isterse durdurmayacağız dedi. Gelmek istiyorsa bir bildiği vardır dedi. Sancım ve ya herhangi bir durum olursa ara dedi 5 gün sonrasına da tekrar kontrol randevusu oluşturdu. Yani artık bebek sanırım her an gelebilir bazı kişilerde nişan geldikten 2 hafta sonrasına kadar su gelmediği oluyormuş. Bakalım artık ne zaman suyum gelirse sancılarım sıklaşırsa o zaman hastaneye gideceğim. Umarım bebişim en azından 2 hafta daha bekler zamanında sağlıkla kucağıma alırım .İnşallah sizlerde sağlıkla zamanında kavuşursunuz bebişlerinize.
nurlique
Meryoss
Sultan_m
merveoflu
Sultan_m