Meryoss
Evet canım nst de sancım çıktı açıklığım ise 1 parmak. Zaten şansıma dün devlet hastanesinde randevum vardı haftamdan dolayı kontrol amaçlı nst çekildi onda da düzenli sancılarım çıktı serum verdiler ardından tekrar çektiler tekrar sancım çıkınca eğitim araştırmaya yönlendirdiler . Ardından özeldeki doktoruma bilgi verip zeynep kamile gittim orda açıklığıma baktılar 1 parmak kadardı. Tekrar nst çektiler sancım çıkmadı haftaya kontrole çağırdılar o şekilde eve gönderdiler . Bugünde o akıntı gelince özeldeki doktorumu aradım hastaneye gelmemi istedi açıklığıma tekrar bakıldı 1 parmak kadardı nst çekildi sancım çıkınca yatış yapıldı şuan serum takılı ara ara nst çekilecek. Umarım bebişim erken davranmaz.