tansugl37 Xsare ay benimde geçmiyor kaldı öyle 1 buçuk senedir doktor artık kontrole gerek yok dedi. Çok ellediğim için kalıcı oldular bence sürekli uyarıyordum elleyerek
tansugl37 Karacaaa boynumun yanında ağrı yapmıyor 10 kere usg çekildi 10 farklı doktora gittim artık bunun için gelme dediler. Bide sanırım sürekli elledikçe büyürmüş uyarılınca bende elliyorum malesef
Karacaaa tansugl37 haklısın canım elledikce büyüyorlar ins zararli olmasınlar da kalsınlar sorun değil