Merve8155 Sag inguinal bolgede 12×3 mm boyutunda reaktif lenf nodu izlenmistir ultrasonda yaziyor kasik agrisindan gitmistim ne demek oluyo saglikcilar yazabilir mi
Xsare Merve8155 reaktif lenf nodu senelerdir boynumda varlar kasığımdada vardı zararsız ama takip isteyebilir canım enfeksiyon kaynaklı çıkıp birdaha küçülmüyolar genelde
Yusufayazin__annesi Merve8155 oğlumda var canım 3 aydır küçülmedi aksine kasıklarında çıkmış minik bı kaç adet
Merve8155 Xsare evet enfeksiyondan olmus benimde ama agrim.oluyo ben spor hareketi yapmistim bjr seymi koptu acaba ordada agriyo kas agrisida olabilir cogunlukla yururken oluyo
cansu_dgn Xsare benimde 1 senedir boynumda ensemde var panikten kaç kez doktora gittim 3 kez ultrason çektirdim reaktif çıktı hala daha korkuyorum.. Çünkü 1 senedir hiç geçmedi aksine bazıları büyümüş bile ama doktor reaktif dedi ultrasonda kötü birşey görmedi ama geçmemesi beni çok korkutuyor.. Sende ne dedi doktor boyutları neydi senin?
Xsare Merve8155 lenf bezleride ağrı yapabilir zaten ultrasonla bakmışlar belliki başka bişey olsaydı görürlerdi heralde antibiyotik falan verdi mi Benim nerdeyse 5 yıldır boynumda varlar geçmiyorlar mesela büyüyüp kaldılar öyle
Merve8155 Xsare yok antibiyotik bir sey vermediler oncesinde olmustum enfeksiyonum gecti ama agri oluyo ama normalde agrim yoktu ben o bacak acma hareketleri varya yana dogru onu yaparken buyuk ihtimal sakatlandim insallH baska bir sey yoktur ultrasonla bakildi zaten
tansugl37 Xsare ay benimde geçmiyor kaldı öyle 1 buçuk senedir doktor artık kontrole gerek yok dedi. Çok ellediğim için kalıcı oldular bence sürekli uyarıyordum elleyerek
Srfe01 Merve8155 zaman zaman yutkunurken yada ağlarken hissediyorum normal zamanda hissetmiyorum benimki ceviz kadar büyük
Merve8155 Yusufayazin__annesi benimde oyle ama benim boyle kasik degilde ic bacak ve kalcaya dogru agri oluyo
Merve8155 cansu_dgn ben 2 doktorada sordum onemsiz dedi ama bacagim agriyo ya spor yaparken baya kotu agrittim ondan heralde cunku bunlar agri yapmiyormus
Xsare cansu_dgn canım yeni gördüm benim dediğim gibi nerdeyse 5 senedir var bende panikten kafayı yiyordum araştırıp duruyordum ama her gittiğimde reaktif diyordu büyüyo ve küçülmüyor kalıyo bazısı 19.5 mm bazısı 15 mm falandı ilk bazen küçülüyo bazen büyüyorlar senelik kontrol benim göğslerimde fibrokistik koltuk altımdada var
Merve8155 cansu_dgn bendede var ama agriyo bazen ondan kaynakli mi acaba sizde agri oluyo mu benim kasigimda var
Bidemet Benim de göğsümde çıktı cok panik oldum göğsünde çıkan yok mu acaba,10mm ama elime gelince ister istemez korkuyorum ya doktor yanlış gördüyse ya başka hastaliksa diye
Merve8155 Bidemet benimde kasigimda vad elime geliyo kucuk bir sey 12 mm reaktif lenf nodu ama bazen agriyo korkuyorum
cansu_dgn Merve8155 bende ağrı olmuyor canım benimde reaktif çıktı kaç kez ultrasona gittim artık takmamaya çalışıyorum