ilkografya aynı durumdayız benimde karın çevresi 2 hafta geriden geliyor, haftalık takip ediyor şuan 37 oldum , suyunda doplerinde bir problem yok sadece zayıf bi bebek olacak 2700 falan doğar dedi ,38 de alıcak 12 temmuzda, ilk başta çok üzdüm kendimi ama doplerde suyunda bi problem yoksa takma hiç ,haftalık kilo da alıyorsa erken doğmasına da gerek yok bence