merhabalar
Biz 35+4 olduk. Devlette kontrollüyüm bebeğim 2200 kg. Gecen haftaki kontrolde takipli olduğum doktor karın ölçüsünün 2 hafta geriden gittiğini söyledi. Bu hafta tekrar görüştük dopplerde bakılsın dedi. Dopplerdeki doktor genel olarak haftasıyla uyumlu olduğunu, karın ölçüsünün de 35+1 olduğunu normal ilerlediğini söyledi. Ben düşük kilolu bir bebekmişim 2500 gr doğmuşum. Kilosu az bebeğimin bunun farkındayım meyve sebze ile besleniyorum ama yazın iştahım olmuyor ağır yemekler midemi mahvediyor. Yiyebildiğim kadarını zaten yiyorum. Sorum şu. Doktorum eğer bu şekilde devam ederse doppler sonucu ne olursa olsun ben 37de doğuma alırım diyor. Ama doppler sonucu da 35+1di ve bir problem yoktu. Başka bir doktora görünsem o da ölçüm yapsa mı yoksa doktorumu dinleyip gerçekten 37de doğum yapmalı mıyım?
Biraz uzun oldu ama daha önce yaşamış olan ya da konuya hakim birileri varsa öneriniz nelerdir acaba