gizem3435 QueenMomm inşallah güzel haberler alırsınız. Böyle bebek isteyenler postundan gelen güzel haberlerle mutlu oluyorum. İnşallah vardır 💕
Pitircigim E-nabızdan bakabilirsin istersen, hastaneye gitmene gerek yok 😊 hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
QueenMomm Pitircigim e nabızdan bakıyorum fakat birşey çıkmıyor normalde hastaneye gider gitmez herşeyim e nabıza yansır bu sefer yansımadı
Mom6535 QueenMomm inşallah vardır canım benim beş test pozitif çıktı hepsi farklı marka kan gecikmenin 7. Günü 0.14 çıktı istersen iyi markalarla yarın sabah tekrar dene ve öyle kan ver
QueenMomm Mom6535 benimki 1.20 çıktı Dr a gösteremedim randevusuz gittiğim için dünde acilde vermiştim kanı internetten baktım negatif diyordu Adet günüm geçince tkrr gideceğim umarım hamileyimdir😔
Mom6535 QueenMomm benim ilk adet günümde değerim 4.40 falandı heralde canım yükselir diye umut ettim ama bir hafta sonra 0.14 çıktı inşallah yükselir seninki
DENIZ_55 QueenMomm kan sonucuna yöneldim tekrar o yüzden ben evde testlere artık güvenmiyorum bende pozitif diye güvenip negatif gördüm o yüzden oyke çok kişi var hayal kırıklığı yaşayan bırazdaha bekle kan ver canim