Pamuk 4 yaşında bir kızım var ultrason da aynı babasıydı doğduğunda babasına da görümceme de benziyodu büyüdükçe annemden de bişeyler aldı şimdi görenler anneme bana ve eşime benzetiyo şuan da oğluma hamileyim babasına benzesin isterim sadece gözlerinin iriliği bana benzese de olur eğer eşime benzerse koyu yeşil gözleri olur 😄 bi de çocuk yedi sülaleye benzer derler ya gerçekten doğru bazen kızımın bakışı başkasına gülüşü başkasına benziyo çok değişik😄