Bunun konusu geçince hep şey diyorum ben herkesin en güzel yerini, huyunu alabilir. İlla bana benzesin ya da babası olsun diye bir fikrim yok. Sadece kimsenin kopyası olsun istemezdim kendine özel bir yüzü olsun. Kızım olacak benim mesela teyzesi halası manken gibi , yine diğer teyzesinin kaşı gözü burnu kusursuz. Düşündüm de benim şuram çok güzel kesin benden alsın diyebileceğim yerim bile yokmuş. Belki elmacık kemiklerim ve saçlarım olabilir. Ama benim bebenin ultrason görüntüsünde kafa çene yapısı burnu falan aynı ben gibi geliyor bana. Sağlıklı musmutlu olsun da :)