Ben de yaptırdım, açlık tokluk şekerim de normaldi üstelik. Ama gebelik şekeri çıktı. Gebelik şekeri şu demekmiş; çocuğun ürettiği bir hormondan dolayı vücut yeterince insülin üretmiyor. Bu durumda çocuk sürekli şeker almak zorunda kalıyor, bence yaptırın, ben de yaptırdım, 100 gramlık olan çok zor oldu ama şimdi diyet yapıyorum. Düzelecektir umarım. 60 ile hamile kalmıştım. Şuan 67′yim. 29 haftalık hamileyim. Çocuğumun gelişmesi suyu vs de normaldi.