Nesegull öncelikle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim. Bende 103,5 kilo hamile kaldım suan 34 haftalık olduk sayılır 4,5 kilo aldım 28. Haftada dedi doktorum öncesinde insülin direncim var dediğim için şeker olabilir öneririm yaptırmanı dedi. Bende yaptırdım 75 mg mesela bende çıkmadı . Bu durum tam tersi de olabiliyor sonrasında bilinmediği için bebek iri oluyor tansıyon sorunları yaşanıyor vs. Görümcemin kızı testi söylemediler doktorlar oda yaptırmadı kızı 5,400 doğdu . He bu herkeste olacak diye bişey asla yok ama bu testin bi zararı da yok oldukça yaygın umarım sizde sağlıktan yana olursunuz ☺️