sweedishish Şikayetleriniz yaşadıklarınız neler gelin paylaşalım. Benim bel ağrısı var son 2 gündür.. bazen de duygusallaşma oluyor. Bebiş hareketlerinde azalma olursa gel dedi dr bir farklılık yok şükür 😊
Aybukegursoy sweedishish 37+1 den selam ☺️ hafif bir kasık ağrım var. Sol elim özellikle ellerimde karıncalanma ve uyuşma var fena şekilde. Onun dışında bir şikayetim yok çok şükür bebeğinde hareketleri yerinde. Maşallah sağlıkları yerinde olsun bebişlermizin inşallah bizim birşekilde şikayetlermz bitecek🫠
34busra sweedishish bizde 37+2 olduk arada kaşık ağrım oluyor sıcak bunaltıyor ayaklarımın altı yanıyor kasılmalarda sık olmaya başladı 🙏
Busra1819 Bende bugün 37 oldum geçen hafta çok yoğun bel ağrım vardı ama bu hafta çok şükür iyiyim sadece karnım çok büyüdü zor taşıyorum sıcak bunaltıyor daha var gelmesine bence bende bu hafta durmasını istiyorum ciğer gelişimini iyice tamamlasın 😊
aynenkezoaynen Kızlar bebiş kiloları kaç çıktı bende 37+2 yim. Başı doğum kanalına yakın nst de sancı çıktı geliyor gelmekte olan😃
Deniz_mina aynenkezoaynen aynıyız 3000 gr dedi nst de sancım çıktı doktor gün verdi sırtım belim kasıklarım ağrıdan duramıyorum sürekli hareketli inş bi sorun çıkmaz çünkü Doktor’un verdiği günü beklemez gibime geliyor iki sezeryan arası yakın
aynenkezoaynen sweedishish valla onu söylemedi sadece sancı görünüyor hissediyormusun dedi evet ara ara dedim iyi çok güzel dedi sanırım kendi sancım gelecek olmasına güzel dedi😄
zeliskya sweedishish 37 olduk ikizlerimle 🐣🐣 kalçam felaket ağrıyo yürüyemiyorum resmen.. yatakta sağdan sola dönerken çok zorlanıyorum neyse ki pazartesi günü doğum var🙏
Gulcin-2001 36+5 deyiz ama ultrason da bir hafta önde görünüyor 3050gr 49 cm baş aşağı pozisyonda arada baskı oluyor çok sertleşiyor karnım harekerleri iyi nst temiz çıkıyor sancı yok bekliyoruz bakalım 😌
karagull00 sweedishish bugün 37haftalik olduk geceden beri sol kasık ağrım vardı birazda lekelenme acile gittim elle muayene etti açılma yok bebeğin başını hissediyorum dedi nstde sancida çıkmadı cuma günü randevum var bakalım doktor ne diycek
34busra Demetibrahim belim ağrıyordu ayaklarıma vuruyordu artık kontrole gidince doğum ağrıların başlamış dedi doktor yatırdı beni çok şükür 🙏