_zehranur Boynumda ufak ufak et benler oluşmuş, geçen günlerde farkettim. Biraz araştırdım hormon kaynaklı olabileceği yazılmış. Bir arkadaşımın da hamileliğinde koltuk altında olmuş. Doğum sonrası da geçmemiş. Bunu yaşayan var mı?
1palyaco _zehranur benimde çıktı . Bende başlık açmıştım birkaç arkadaş doğumdan sonra da geçmediğini belirtmişti .
Leylaaaaa _zehranur benim boynumda da çıktı bir sürü. İlk hamileliğimden kalanlar da var. Nasıl kurtulacağım bilmiyorum çok rahatsız ediyor
Pinaargunes _zehranur heryerim et beni oldu biraz daha doğurmazsam eğer bi sabah et beni olarak uyanabilirim ciddi anlamda. Bir de benim gobek deliğimde siyah et beni cikti 4 tane , gerisi normal renk ama koltukaltimda boynumda gogus altimda heryerimde et beni oluştu bu durum canımı çok sıkıyor inşallah düşer 😂🙏
_zehranur 1palyaco vücudumuzda ne çok değişiklik oluyor böyle ya. Ben bu kadarını tahmin etmiyordum 😄
kuzeyozlem Benim de boynumda ufak ufak pek çok et ben çıktı. Kolumda da 1 tane daha büyük çıkmış. Umarım geçer doğum sonrası.
_zehranur Pinaargunes bunun için doktora gittiniz mi peki? Ben gitmeyi düşündüm ama cildiyeden randevu bulmak çok zor. İnşallah hamilelik sonrası hormonlar tekrar eski seviyesine düşünce onlar da düşer 🤷🏻♀️😂
Aylin-- Meme ucumda çıktı çok küçük ama ben ilk başta meme uçları çatladı ve o çatlak sandım ama geçmedi öyle kaldı o zaman anladım et beni oldugunu
_zehranur beybim0 sürtünme çok olan bölgelerde olduğu da yazılmış, genetik etkenler vs. Ama hamilelikte bir anda artış olduğu için hormonlarla alakalı olma ihtimali daha yüksek geldi
Pinaargunes _zehranur bi ara doktora sordum güya hamilelikle ilgsi bence yok cildiyeye git dedi de gitmedim nasil yok ben hamile kalmadan önce gobek deligini birak hic bi yerimde yoktu anlamiyolar ya ama hamilelikten cikarmis cok okudum da siyah olunca sinirimi bozdu gobek deligimdeki sadece siyah allahtan ama çok sinir bozucu😂
_zehranur Pinaargunes en kötü lazerle yaktırırız artık napalım 😂 sağlığa bir zararı olmasın da varsın tek sıkıntı görüntüsü olsun 😂
Civciv53 Pinaargunes göbek deliğinin içinde mi canım ? Ya benimde var sanki kimseyi inandıramadım sonradan olduğuna. Detaylıdaki doktora sordum kir olabilir mi dedi ahahahah 🤣 sanki hiç yıkanmıyorum
KLORAKHANIM _zehranur yok kimi tanıdıysam başına geldi zaten normal karşıladım annem ablam kuzenim hepsinde var
Rumeysamete Evet bende de çıktı baya boynumda hep çok sinir bozucu göbek deligimde de var bı tane inşallah doğumdan sonra gider yoksa cildiyeye giderim bende