Sanırım 37.haftaya kadar çalışabiliyoruz ama 26+5 ten bildiriyorum 30.haftayı bile beklemeyi düşünmüyorum yıllık izinlerimden kullanacağım fiziken zorlanmaya başladım. Ama yaptığınız işe göre değişir masa başı bir işiniz varsa belki daha uzun süre çalışabilirsiniz.