27haftalık olduk bizde kızımla 💕 mide bulantım ve mide yanmam devam ediyor bulantı okadar fazla değilde yanma çok fena 😩 sağ Kaburgamda batma hissediyorum 3 gündür falan özellikler yemek yerken çok batıyor.kalçamın sağ tarafında bazen ağrı oluyor onun için suda eriyen bişey verdi doktor magnezyum sanırım.😯 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah kuzularımızı.❤