Srp53 yesmad eğer geç döllenme olmadıysa yolk sacın falan gözükmesi lazım bebeğin de hatta. Usg kağıdınız varsa atabilir misiniz ? Benim kürtaj olduğum gebeliğimde de 6. Haftada duymuştum kalp atışını.
yesmad Srp53 ben daha önceki düşüğümde 7 haftalıkken vajinal olarak duymuştum kalp atışını atayım kese kağıdını var
eliff4 Srp53 benimde yarın randevum var bugün tam 7 haftalık olduk yarın 7+1 olucaz duyar mıyız acaba
Srp53 yesmad bekleyin bakalım. Dediğim gibi bazen geç de gözükebiliyor. Düşüğünüzün sebebi neydi pıhtılaşma falan mı ?
Srp53 eliff4 normalde duymanız gerekiyor ama bazen geç döllenme falan oluyor tarihi de ileri atıyor o zaman adetleriniz düzenli mi yumurtlama gününüzden emin misiniz ?
yesmad Srp53 bir genim homozigot ama hiçbir doktor kan sulandırıcı ya da iğne gerek görmedi folik asit eksikliği dendi 3 ayrı vitamin kullanıyorum şu an ikisi ömür boyu biri doğuma kadar
eliff4 Srp53 benim son adet gününden hesapladı doktorum ultrosandada öyle çıkıyor aynı yani adetlerim falan hep düzenli zamanında oluyordum
eliff4 Srp53 geçen hafta tam 6 haftalık olduğunda gitmiştim gözüküyordu ama dinleyemedik daha küçük diye sanırım yarında 7+1 olucaz işte 10 gün içinde gelin dinleriz demişti
Srp53 yesmad keşke kullansanız benim de bir genim homozigot ama öncesinde kalp atışı durdu bir de kimyasalım var kürtajdan sonra. Şimdi öğrenir öğrenmez doktor iğne ve aspirine başlattı ne olur ne olmaz diye.
yesmad Srp53 benim de bir düşük bir kimyasal var ama dediğim gibi 3-4 ayrı doktora gittim hepsi aynı cevabı verdi tıbbi genetik doktoru da bu şekilde cevap verdi
Srp53 yesmad bana da hepsi gerek yok dedi. Ama tedbir amaçlı kullandırdı yine. Hayırlısı olsun. İnşallah sağlıkla ilerler 🌸