Sata göre 6+4 günlük hamileyim ayın 24 ünde doktora gittiğimde ultrasonla keseyi gördü 9.9 mm di kalp atışı için bugün çağırdı gittim kalp atışı duyamadı kese boyutu 17.57mm olmuş çok sağ köşede duyulmayabiliyo biraz daha büyüsün bakalım dedi cumartesi tekrar çağırdı. 2 kaybım var zaten. Benimle uyumlu olanlar kalp atışı duydu mu acaba?