Sonkayalar Hacerrr atahan-emirhan altuğ-göktuğ alp-aslan ata-türk.... benım bırı kız bırı erkek kuzularımın ıkı erkek oslaydı bu ısımlerden bırını koycaktık
uduygudmrhn Alp-sarp Yağız-yiğit Çağan-dağhan Emir-erim Şöyleleride var, Doğan-güneş Özgür-deniz Gökay-ilkay Mete-oğuz Hacerrr
Busrakrkmz28 Kbrdrmr ama şöyle bişey var kuran da gecen her isim iyi diye bişey yok tabi tercih meselesi ama bana yanlış geliyo.