esractn Malatya44 Bizimkilerinde daha cinsiyetleri belli değil 😬 Ama erkek olursa Yağız-Ayaz koymayı düşünüyorum ben sizede fikir olur belki 😊 Bu arada kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetlerini 🤗
Malatya44 esractn canım benim ikizlerim yok. Arkadaş sordu ona fikir verdm. İnşallah saglıcakla kucağına alırsın sende bebişlerini 😊 senin düşündüğün isimlerde çok hoş. 👍
Pekgokcen Hacerrr CetinAli 4 yasinda ilk bebegimmmm karnimdaki bebegimin ismi ise ÖmerAli oluxak ins Ikiz degiller ama eski isimlee dha guzel bnce
Sevvaldal Oğlum olursa inşallah, Kuzey yada Poyraz koymak istiyorum. İkisi bir arada da güzel olur bence😊👍
Kbrdrmr Bemimde ikizlerim olucak 30 haftamdayım hayla çok kararsızız Talha istiyorum birini diğerine uyduramoyorum isim🙈